Primăria Municipiului ARAD ePortal - Portal Servicii Electronice

Primăria Municipiului ARAD

Ai deja un cont? te rog să te autentifici

Vă rugăm să țineți cont de următoarele aspecte:

  • formularul de solicitare cont trebuie completat cu informații personale, corecte și valide, pentru a evita problemele ulterioare;
  • după completarea formularului și înainte de transmiterea datelor, revizuiți informațiile furnizate pentru a vă asigura că sunt corecte;
  • în câteva minute de la trimiterea solicitării, veți primi un e-mail ce conține un link de validare pentru confirmarea adresei de e-mail; verificați inclusiv secțiunea Spam/Junk a căsuței de e-mail;
  • în unele cazuri, sistemul poate cere o verificare suplimentară a identității prin intermediul unor pași suplimentari de autentificare sau furnizare a unor documente suplimentare;
  • un angajat al primăriei va verifica informațiile furnizate; validarea contului se face în timpul programului de lucru; dacă solicitarea a fost depusă în afara orelor de program ale primăriei, contul va fi supus validării în prima zi lucrătoare;
  • după validarea contului, veți primi un e-mail care vă informează că acesta a fost activat și este pregătit pentru utilizare.

Date identificare

Reprezentată prin
Verificare identitate
Verificarea identității este obligatorie !

Pentru verificarea identităţii, va rugam să încărcați o imagine a actului de identitate valabil din care să rezulte datele de identificare.

„Atenție:* În cazul în care dețineți Carte de Identitate Electronică, este necesar să depuneți suplimentar Certificatul privind domiciliul înregistrat în Registrul Național de Evidență a Persoanelor, întrucât această informație nu este vizibilă direct pe document.”

 

Fisiere atasate:
Verificare identitate

Domiciliu

Sediu

Date conectare


Trebuie să vă exprimați acordul privind prevederile GDPR
Trebuie să vă exprimați acordul privind prevederile GDPR